عشق مامان و بابا ابوالفضل قشنگمعشق مامان و بابا ابوالفضل قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

ابوالفضل همه زندگی مامان و بابا

اول مهر...

1393/7/1 9:38
نویسنده : maman elaheh
1,047 بازدید
اشتراک گذاری
 
 

باز می آید صدای مدرسه
بانگ شادی هوی و های مدرسه
                                                                      مرغ دل پر می زند از اشتیاق
                                                                       در هوای با صفای مدرسه
زنگ تفریح است و خوش پیچیده است
عطر بازی در فضای مدرسه
                                                                        بوی مهر و مهربانی میدهد
                                                                        ماه مهر و ابتدای مدرسه
از میان خاطرات کودکی
می روم تا جای جای مدرسه
                                                                         ناظم مدرسه می گوید : سلام
                                                                         بچه های با وفای مدرسه

 

جایتان در قلب ما ، خوش آمدید
پایتان بر چشمهای مدرسه

 

وای که چقدر دلم هوای مدرسه کرده...

پسندها (12)

نظرات (22)

مامان روژینا
1 مهر 93 9:46
آخ گفتی الهه جونبابا کجایی دلمون برات تنگ شده خانومیباورت میشه چن شب پیش خوابتو دیدم
maman elaheh
پاسخ
قربونت برم عسلم خدا به خیر کنه چی دیدی؟
مريم مامان آتريسا
1 مهر 93 14:09
سلام گلم بله با تبادل لينك موافقم عزيزم من همشهريتم رشت زندگي ميكنيم ميبوسمت گلم
maman elaheh
پاسخ
سلام . خوشحال میشم دوستای خوبی مثل شما داشته باشم
مامان نازنین زهرا
1 مهر 93 18:30
سلام خوش به حالتون من که اول مهر اظطراب دوران مدرسه میاد سراغم با اینکه یعنی بچه درس خون بودم خوشحال میشم پیش ما بیاین
maman elaheh
پاسخ
حتماً میام
مامان حبه قند
1 مهر 93 23:07
اول مهر شما هم مبارک.
maman elaheh
پاسخ
مریم مامان دونه برفی
2 مهر 93 8:37
سلام الهه جون جوانی کجایی که یادت بخیر گل گفتی یادش بخیر روزهای مدرسه اونهم روزهای اولی که هنوز از درس و مشق خبری نبود..
maman elaheh
پاسخ
واقعاً مریم جون اینو خوب اومدی (خبری از درس و مشق نبود)
مهدیه
2 مهر 93 9:39
اول مهر با دخترم رفتیم مدرسه ی مادرم. خیلی جذاب بود. خیلی خاطره انگیز بود... یعنی میشه یه روز مدرسه رفتن دخترم رو هم ببینم؟؟
maman elaheh
پاسخ
انشاا... آره واقعآ منم وقتی فکر میکنم ابوالفضل تو لباس مدرسه دلم میره
مامان روژینا
8 مهر 93 8:46
سلام الهه جونخوبی گلم؟یکی از دوستان همشهری که الان تهران زندگی میکنه یه چن روزی اومده اینوریدوست داشت تا زمانیکه اینجاس با بچه های وبلاگی همشهری یه دیداری داشته باشهنظرت چیه واسه یه قرار وبلاگی برنامه بذاریم؟البته بعد بارندگی ها!!!!!!بهم خبر بده گلم
maman elaheh
پاسخ
میگرم
مامان ماني جون
14 مهر 93 23:50
ممنوم عزيزم من خودمم كشته يه اين سفراي امسالمون شدم ببوس ابوالفضل جونو
maman elaheh
پاسخ
مریم مامان دونه برفی
16 مهر 93 11:32
سلام الهه جونم خوبی چه خبر ؟ ابو الفضل جونم خوبه ؟ راستی چند وقت پیش همسر محترمتون اداره ما اومده بودن . من بعد از رفتنشون متوجه شدم . از طرف من ازشون عذارخواهی کنید . اگه میدونستم خودم میرفتم پیششون.
maman elaheh
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم
زهرا مامی ایلیا (شیرین تر از عسل)
16 مهر 93 14:43
سلام گلم خوبی.. ما فعلا که هستیم...اما هوا که همش بارونیه مگه ..خبری از قرار وبلاگی هست؟!!♡ بهم زودتر خبر بده لطفا... اخه من در رفت امدم
maman elaheh
پاسخ
باشه عزیزم
مریم مامان دونه برفی
22 مهر 93 11:52
سلام عزیزم عید شما و ابوالفضل جون و همسرمحترمتون مبارک . شاد باشید و سلامت قربونت برم عزیزم.
maman elaheh
پاسخ
مامان روژینا
26 مهر 93 11:23
سلام الهه جونم خوبی گلمتولد شاه پسری مبارکایشالا جشن تولد 120 سالگی بابا دعوت میکردی ما هم میومدیم خوبمنتظر عکسای جشنیم بیصبرانه
maman elaheh
پاسخ
ممنون دوست خوبم خیلی دوست داشتم که همه دوستای وبلاگی رو دعوت کنم ولی نشد ایشالا تولد بعد
مامان روژینا
26 مهر 93 11:25
عزیزم من دیگه پیگیر قرار وبلاگی نشدم این چن وقت یه کم سرم شلوغ بود. الانم روژینا سرما خورده. شاید تا هفته آینده هم بریم مسافرت...
maman elaheh
پاسخ
به سلامتی مواظب خودتون باشید
گوشی 2 سیمکارته طرح آیفون 5s
4 آبان 93 8:43
سلام مامان الهه اینو می گفتم: گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت فقط 164 هزار تومن. برای ما که بچه داریم خیلی خوبه. گرون نیست که دست و دلمون بلرزه بچه هم فکر می کنه آیفونه. مدلای دیگه هم داره ولی من اینو گرفتم با پست آوردن پولش هم همونجا دادم.
مامان آنیسا
5 آبان 93 20:01
تولدت مبارک عزیزم ایشالا هزاررررر سال زنده باشی مامانی اگه دوست داشتید به ما هم رمز پست تولد رو بدید
maman elaheh
پاسخ
ممنون عزیزمچشم حتما
سمیه
8 آبان 93 18:21
من که رمز ندارمممممممممممم
maman elaheh
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان رادین
15 آبان 93 15:50
تولدت مبارک ابوالفضل کوچولو تیشالا صد سالگیتو جشن بگیری
maman elaheh
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
18 آبان 93 16:08
سلام الهه جون تولد پسر عسلی مبارک باشه البته با تاخیر ببخشید که من خیلی بهتون سر نمیزنم با این وروجکا نمیزارن کههههههههههه روز به روز هم حساسیتشون به تبلت و لب تاپ بیشتر میشه اگه دوست داشتی رمز بده منم عکسارو ببینم
maman elaheh
پاسخ
چشم عزیزم الان میام
مامان طاها و رها
29 آبان 93 13:35
بعدازظهر به خیر خدا! به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید. سبک زندگیتون پر از شادی و خدا
مادر بزرگ
9 آذر 93 23:58
یاد گذشته ها
maman elaheh
پاسخ
مامان نوشین والناز
20 آذر 93 7:54
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ میای لینک کنیم اگه موافقی خبرم کن
maman elaheh
پاسخ
چشم حتماً
مامان پرهام
5 دی 93 13:09
سلام الهه جون بعد از یه مدت طولانی اومدم ودیدم رمزی مینویسی امیدوارم ابوالفصل جون خوبو سلامت باشه ان شالله